Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

czwartek, 11 lutego 2010

Zrobiłam stolik!



Udało się! Zrobiłam pierwszą rzecz z drewna. Już dawno przymierzałam się do tego, zbierałam materiały i narzędzia i wczoraj zrobiłam stolik. Nie wiedziałam, czy w ogóle potrafię. Mój mąż zawsze mówi: "If you can dream it you can do it!" :-) I ja w to wierzę.

Oto mój stolik:

 

Wzorowałam się na swoim własnym stoliku, który stoi w salonie:

 

Właściwie oba są identyczne, nie biorąc pod uwagę koszy. W oryginalnym stoliku kosze są wiklinowe. Ja niestety nie miałam wikliny żeby zrobić takie kosze, nie wiem zresztą czy bym potrafiła więc uszyłam kosze lniane.

  

A teraz pokaże jak go robiłam, może ktoś będzie też chciał taki zrobić. Wycięłam z drewna coś takiego:

 

To są cztery nogi i dwa blaty, większy na górę i mniejszy na dół. W tym dolnym ścięłam rogi żeby umocować w nich nogi stolika. Potem wkleiłam (cały jest klejony) nogi w te szczeliny (czy jak to tam nazwać) i na wierzch przykleiłam blat.

 

Zdjęcia z blatem już nie zaprezentuję bo tak byłam podekscytowana, że coś tam mi wychodzi, że zapomniałam zrobić zdjęcia :-) W każdym razie przykleiłam blat i pomalowałam dwukrotnie kolorem RAL 9010. I już.

 

Weronice i Błażejowi stolik bardzo się podoba, a zwłaszcza Błażejowi....  W każdym razie nowy mebel świetnie komponuje się z kanapą i fotelem:


Do anya.es:
Aniu, Błażej wziął sobie do serca Twoją słuszną uwagę dotyczącą tego, w jakiej niemęskiej pozycji siedzi  (z nogą na nogę). I zobacz jak on teraz siada:


Myślę, że to typowo męska pozycja ;-)
 

Z pozdrowieniami :-)
koronka

30 komentarzy:

  1. Gratuluje! stolisk wyglada rewelacyjnie! sama bym taki chciala miec!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronko-muszę Ci powiedzieć,że jesteś WIELKA :D.gdyby moje dziecię potrafiło bardziej szanować zabawki,albo ja byłabym nieeeeeco młodsza ;) bardzo chciałabym zamówić u Ciebie cały taki domek dla lalek :D-wyposażenie domku.
    Pomyśl o tym,żeby zacząć może robić pewne rzeczy na szerszą skalę?
    Myślę,że chętnych znalazlabyś szybko na twoje stoliki,kanapy poduszki i tildy :D.Nooo chyba, że już to gdzieś sprzedajesz-to powodzenia życzę :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tyle - maaaasaaakra! Szczęka mi opada....Alewe ma rację! Na szerszy rynek z tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest coś pięknego!!!! Staranność i dbałość o szczegóły - powalająca! :)
    No i bezapelacyjna dbałość o komfort życia Weroniki i Błażeja!
    Zgadza się, "pozycja" jak najbardziej odpowiednia dla faceta;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany,rewelacja!!
    Stolik jest po prostu cudny,pięknie pasuje do kanapy i w ogóle ....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski!!!

    Zaglądam podziwiam i cierpie bo chroniczny brak czasu mi nie pozwala a w planach duzy domek dla lalek dla moich dziewczynek :)
    Cos czuje ze jeszcze nas zaskoczysz
    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronko-ale z Ciebie zdolna Dziewczyna, nawet znasz się na stolarce-miałam taki domek o którym pisze Alewe-myślałam,ze teraz to już niemodne.
    Pokój Weroniki i Błażeja będzie na pewno piękniał- bo znowu coś wymyślisz- stolik bardzo, bardzo udany jak wszystko co robisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno, czego się nie dotkniesz to cuda, cuda wychodzą spod Twoich rąk, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. :-) poprzedniczki powiedziały już wszystko :-) A mi się podoba bardzo wystrój Twojego salonu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz mi kim jesteś z zawodu, chyba jakąś niesamowitą, totalnie utalentowaną "złotą rączką" ? Podziwiam szczerze i przesyłam wyrazy uznania !

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje Drogie Koleżanki!
    1. Dziękuję za komentarze, przemiłe.
    2. Na szerszą skalę to już biznes. Teraz siadam do szycia czy innych robótek kiedy mam czas i ochotę. Jeśli zrobiłabym z tego biznes to już nie "kiedy mam czas i ochotę" tylko kiedy muszę. Czy to jeszcze hobby?
    3. "Dbałość o szczegóły"? Tak! bo diabeł tkwi w szczegółach :-)
    4. Mam wielką nadzieję, że jeszcze nie raz Was zaskoczę :-)
    5. Jak zrobię jeszcze kilka mebelków na wzór moich własnych to Weronika i Błażej będą mieli taki sam salon jak ja :-)
    6. Mój zawód jest związany wyłączenie z komputerem, pracą umysłową i klientami :-) Mój tata to "złota rączka" (też nie z zawodu) więc może mam troszkę od Niego.
    7. Bardzo Was gorąco pozdrawiam z zasypanego Gdańska :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ odlot te Twoje działa, jestem pod wieeelkim wrażeniem!!! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbieram szczękę z podłogi. Co za profesjonalizm!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż ja mogę dodać... ja skromna... no, po prostu mmmioooodziiooooo!!!!!! wszystko!!!! bo własnie przejrzałam Wasze :) posty z całych dwóch tyg. mojej nieobecności :) ale stolik mnie zauroczył na maxa :)
    czekaj, czekaj, właśnie przyszedł mi kolejny pomysł na "coś", co moze Ci się przydać, ale to oczywiście będzie wiesz... suprise :D

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz kobitko talent ! Toż to prawdziwe dzieło sztuki :) Bardzo mi się podoba ! I te wszystkie stroje i lalki, które szyjesz są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest świetny! Najlepsze jest to że taki dokładny i staranny

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie mebelki świetne, ale stoliczek po prostu powalający!!! Zwłaszcza zdjęcie nr3 zostawiło mnie z ustami otwartymi i zachwytem absolutnym! I te koszyczki pod blatem... Jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję dziewczyny za wszystkie komentarze, to Wy jesteście WIELKIE, że chce się Wam oglądać te moje wypociny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. stolik rewelacyjny!!!!Jesteś niemożliwa!!!Udało ci sie zrobić doskonałą kopie twojego stolika tylko w miniaturze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. skąd wzielas drewno

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez przypadek trafiłam do krainy bajek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana daj Błażejowi jeszcze pilota do telewizora i piwo:DDD ....

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite!!!!! talent Koronko!
    ps. wysłałam Ci maila, nie wiem,czy doszedł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maila? A kiedy? Nie jestem pewna czy dostałam. Mogłabyś wysłac jeszcze raz?

      Usuń
  24. czy mogła by Pani podać wymiary tego wyciętego z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Pani Koronko, Pani Moniko, jest Pani fantastyczna. Jestem facetem, a strasznie podobają mi się Pani prace jak i historia rodziny którą Pani stworzyła. Podziwiam Pani profesjonalizm. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaraz mi ręce opadną , ja marzę od dawna o takich mebelkach by przyozdobić je haftowanymi fatałaszkami a Ty robisz i masz ! zaraz sie popłaczę ! przecież w życiu bym tego nie zrobiła , nawet gdybym miała gdzie !

    OdpowiedzUsuń
  27. Koronka ale robisz cuda, przewspaniałe. I do tego fajna z ciebie dziewczyna. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!