Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 19 listopada 2010

Miasteczko

Dziś chciałabym zaprezentować coś, co kupiłam wczoraj, okazyjnie, a strasznie mi się podoba. Uwaga! NIE zrobiłam tego sama :-)


Jest to drewniane miasteczko, z kościołem, z wieżyczką, z ratuszem i dwoma domami. Całość podświetlana. Uwierzcie mi, można się na to gapić i gapić. Wieczorem czy w dzień wygląda pięknie. Jest to dla mnie też inspiracja. Chciałabym kiedyś zrobić taki podświetlany domek ale ciut większy, z firankami i kwiatami w oknach... Rozmarzyłam się :-)
Wiecie co podoba mi się w dużych blokach, wieżowcach? Wieczorem lubię patrzeć w oświetlone okna. Jest ich bardzo dużo, w każdym z nich jest inaczej, w każdym są ludzie, ciepło, miłość, radość, kłopoty, kłótnie, problemy...jednym słowem życie... A jeszcze jak w tych oknach są już ozdoby świąteczne to już wymiękkam zupełnie :-)

Poniżej na zdjęciu ratusz i jeden dom.


Najładniejszy jest jednak kościół...


...a na nim wieżyczka.


Trafiłam do tego sklepu zupełnie przypadkiem i nie mogłam wyjść tyle rzeczy mi się tam podobało. Kupiłam jeszcze coś ale o tym w innym poście. Wiecie ile zapłaciłam? 24,90 zł! Jeśli komuś z Was się podoba i chciałby kupić, a mieszka w Gdyni lub Gdańsku mogę podać adres gdzie można to nabyć. Można też kupić przez internet ale już za ok. 59 zł.Tylko w jednym sklepie jest takie tanie bo to promocja na otwarcie sklepu.

To by było na tyle. Właśnie kończę robić wózeczek Hani i będę go lada moment prezentować więc serdecznie do mnie zapraszam.

koronka

Ps. Zaczęłam już słuchać kolęd. Wiem, wiem, że jestem nawiedzona ale co zrobić...

33 komentarze:

  1. Też uwielbiam miniaturki. W dzieciństwie robiłam z kartonu, potem chciałam z gliny... może jeszcze coś powstanie :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana piękne te miasteczko, dawaj szybko linkę do tego sklepu, bo niestety nad morze mam za daleko :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne miasteczko, troszkę świątecznie mi sie kojarzy, sama nie wiem dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasteczko bardzo nastrojowe-widzialam takie w Holandii-to rowniez byc moze stamtad pochodzi-ma napis 'Rathaus'-czyli Ratusz-moze tez byc z Niemiec-gdyz pisownia podobna do holenderskiej i niemieckiej-po dunsku byloby 'Rathus':-)
    To istotnie inspirujacy widok,ale na koledy...za wczesnie,choc w wiekszosci krajow EU-sezon przedswiateczny zaczyna sie juz prawie trzy miesiace wczesniej-oczywiscie mam na mysli 'sezon handlowy':-)
    -Pozdrawiam-Halina-

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana miasteczko jest urocze i wcale się nie dziwię, że Cię zauroczyło.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko napisz mi jeszcze jakie to duże jest po złożeniu, tzn jak dużą powierzchnię zajmuje.
    Kurde troszku drogo w tym netowym sklepie wychodzi, więc napisz mi na mejla gdzie jest ten sklep stacjonarny, to może znajdę kogoś kto mi zakupi i wyśle :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful!
    CZEŚĆ,Steffi

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this little village. It's perfect as a Christmas and winter decorations.
    Like you I like walking in the street in the evening in winter and see thelights in the house, it always give a sense of warmth and cosiness.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sliczne, czlowiekowi zaraz robi sie cieplej na duszy, a ja stwierdzam ze to chyba jakas telepatia. Od kilku dni ogladam na wystawie takie podobne miasteczko, tyko ze z ceramiki i pomalowane na kolorowo. Wlasciciel sklepiku, posypal wystawe sztucznym sniegiem i poukladal galazki jodly i wyglada to wprost "Bosko" a ja mam ochote wejsc i zapytac gdzie to cudo kupil...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne to miasteczko,szkoda że tak daleko mieszkam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oj szkoda, ze mieszkam tak daleko..:-(
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ...ja tez mogę tylko pomarzyc o tym miasteczku...Gdynia to dla mnie drugi koniec Polski:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne domy!!! I aż chciałoby sie mieszkać bliżej bo ja to mam tylko albo aż 600 km. Wspaniałe nastrojowe domeczki i cudownie wyglądają oświetlone!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne to Twoje miasteczko, miałaś farta że wpadło Ci w ręce. Przypadkiem do Ciebie trafiłam i zostaje na dłużej. Bardzo fajny blog. Podziwiam Twój talent:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. jej to jest cudowne! uwielbiam siedzieć i się gapić w oświetlone bloki, zawsze jak gdzieś wyjeżdżam to wieczorem patrząc w cudze okna myślę sobie że oni są w domu, u siebie, a ja gdzieś daleko... no i ta cena za zestaw!!! jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ booooooooooooooskie, o mamooooooooooo!!! Moniko, kochana, jak możesz to podaj mi namiary na ten sklep, poszukam kogoś ze znajomych, może mi zakupi, bo nawet z przesyłką wyjdzie taniej niż w necie ;) Proooooooooooszę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Koleżanki drogie, podaje namiary do sklepu internetowego:
    http://www.kdc.pl/bozonarodzeniowe-miasteczko_p10412070.html
    W Gdyni sklep znajduje się przy ul. Świętojańskiej ale nie wiem dokładnie ile, róg Świętojańskiej i Kilińskiego.
    Cieszę się, że Wam też się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie do Gdyni nie mam tak daleko, wystarczy przepłynąć Bałtyk... :)
    Urocze to miasteczko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie klimatyczne i nastrojowe to miasteczko ,cudne !
    Szkoda ,że mam daleko do Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieplutki, nastrojowy, świąteczny klimat ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja córeczka ma świra na punkcie takich rzeczy, ja zresztą też więc ogromnie nam się podoba. Właśnie chcemy zrobić szopkę w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cuda znalazlas, ja tez jestem milosniczka domkow, zwlaszcza w okolicach swiat!!! Szkoda,ze do Gdanska daleko! Dzis 1 raz tu zagladam -dzieki domkom i zostane na dluzej!Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze! Jakie to fajne i klimatyczne! Szkoda, że nie mieszkam w Gdańsku! (po raz pierwszy żałuję! :-D)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny domek, świetny blog :)). Mieszkałyśmy koło siebie i nigdy nie pomyślałam, że mamy ze sobą tyle wspólnego. Sąsiadka JK

    OdpowiedzUsuń
  26. No i wzięłam i zamówiłam to Masteczko :)uwielbiam takie domki a już podświetlone - bajka :) zaraz staję sie mała dziewczynką i z chęcią weszłabym do takiego domku :)
    Dziękuję za link i info, pozdrowienia ślę Koroneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne miasteczko, dzięki za informację!!! Może jeszcze nie wykupili :) - Jomo

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności Ci się udało nabyć. Ja też uważam, że w światełkach jest coś magicznego. Jest taki moment kiedy jedziemy z PrawieMężem do Żarowa, kiedy wyjeżdżamy z lasu łukiem drogi, a w dole widać światła miasta. Za każdym razem zapiera mi to dech w piersiach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Was für eine schöne Dekoration!! Und deine Badezimmer-Damen sind auch SUPER gelungen!!

    Liebe Grüße von
    anke

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczności - oczu oderwać nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie miasteczko! A w KDC naprawdę piekne rzeczy są!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo klimatyczne to miasteczko :) W moim mieście znalazłam coś podobnego , choć nie jest to całe miasteczko , a jedynie kościół .... chyba się skuszę na kupno ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdybyś zrobiła ten podświetlany domek, z całą pewnością nie miałby tylko firanki i kwiaty w oknach, ale i CALUTKĄ resztę w środku, w tym np. włączniki prądu...

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!