Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

czwartek, 25 listopada 2010

Ty jesteś jak anioł...

Uszyłam anioła w kolorze lawendowym.


Wisi sobie chwilowo na mojej witrynie ale potem wędruje w świat ozdabiać ścianę nad łóżeczkiem dziecka.


Ma złote loczki...


Już trzeci raz malowałam twarz, a dokładnie zamknięte oczy i usta i za każdym razem wychodzi inaczej. Fajnie bo te Tildowe wszystkie mają prawie jednakowe twarze. Spróbuje kiedyś namalować otwarte oczy... Zdolności do malowania to ja nie mam ale zawsze spróbować można. Najwyżej nie wyjdzie.

Mój anioł w rękach trzyma serducho. No bo anioł nad łóżeczko nie może mieć przecież torebki :-)



Jutro piątek!

Pozdrawiam
koronka






29 komentarzy:

  1. Cudo, jak zawsze. Dopieszczony do ostatniej niteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały! I do tego w moim ulubionym kolorze! Pasowałby do mojego przedpokoju:)
    A te lamówki przy sukienusi! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Und wieder einmal: PHANTASTISCH!!!

    Liebe Grüße von
    anke

    OdpowiedzUsuń
  4. Może mieć. Torebkę ze słodyczami. Albo z pieluszkami i smoczkami... ;)
    Bardzo piękne te Twoje lale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu piękny...
    Dziecko będzie miało wspaniałe i spokojne sny z taką anielską opieką :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jagodowy anioł opiekun.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ty to potrafisz trafić prosto w serducho tymi pięknościami! :)) A wiesz, miasteczko już do mnie podąża, udało się kupić :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dodać nic ująć ANIOŁ jest piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak, racja, aniol nad lozkiem, nie moze miec torebki;-)
    Jest sliczny
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioł piękny oczywiście i do tego w moich ukochanych kolorkach:)
    Ale zachorowałam całkiem widząc zawartość Twojej witrynki.Rany jakie Ty tam masz piękne materiały!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest wspaniały... a te detale...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle podziwiam, cuda !!! cały blog jest świetny, obejrzałam całe archiwum, dech w piersiach zapiera. Wspaniałe !!!
    Podziwiam, pozdrawiam i zapraszam na mój blo, skromny co prawda, ale zawsze :)
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny, szczegolnie buzka przeslodka no i inna niz wszystkie Tildy, kolory tez szczegolne i wyjatkowo modne i eleganckie :)
    Ja tez nie mam talentu do malowania wiec zostaje przy oczach tylko, bo boje sie ze cala lalke zepsuje...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ,a te śliczne loczki jeszcze bardziej dodają mu uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe fioletowa panienka !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna jak wszystkie twoje tildowe pieknosci!!!
    Bardzo ladnie ci wyszla buzka!!!Spokojnie mozesz zabierac sie za malowanie otwartych oczek...napewno wyjdzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny Anioł, taki nastrojowy i taki w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna anielica :))
    jak zawsze perfekcyjnie wykonana :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna anielica, niech dzielnie stróżuje *__*

    OdpowiedzUsuń
  21. Parabéns pelo seu bebe,lindo.parabéns ,fico feliz por vocês.Ele tem agora um lindo quarto.
    Feliz Páscoa.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!