Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

sobota, 18 grudnia 2010

Moje "Wesołych Świąt"

Tak jak planowałam, uszyłam napis:


Uszyłam go z tildowej tkaniny czerwonej w białe kropeczki, jednej z moich ulubionych. Nie jestem pewna czy dobrze widać na zdjęciu. Do tego gwiazdki z filcu.


W każdym razie mam już trochę wprawy w szyciu literek i wiem już także, że to czy są krzywe czy nie zależy głównie od tkaniny, z której są uszyte. Ta na literki nadawała się świetnie.

Powiesiłam je na białej wstążce. Myślę, że ładnie to wygląda.


Wieszałam napis sama. Pierwszy raz wierciłam dziury w ścianie. Wyszło całkiem prosto :-)


A na kominku wisi wieniec, a na nim śpi Mikołajka, jak widać :-). W innym poście pokażę bliżej. Szukała miejsca, szukała aż znalazła.

Życzę Wam abyście w tej przedświątecznej krzątaninie znaleźli trochę czasu na własne, małe przyjemności.

koronka

21 komentarzy:

  1. prosto widać te kropeczki ;)
    super ten napis
    i superaśny wianek

    a Hania w roli aniołka wygląda przecudownie, tak do schrupania :)

    buziaki i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie!
    Zachwycam się ilekroć patrzę na zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym napisem na udekorowanie mieszkania.Literki śliczniutkie.Widać,że włożyłaś w nie dużo pracy,
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Zdolna dziewczyna z Ciebie. Szycie literek to nie lada wyzwanie. Ja szyć nie umiem choć troszeczkę próbuję . Na razie serduszka;-)))) Ale może jak dojdę do wprawy to za rok i u mnie będzie taki śliczny napis wisiał jak u Ciebie dzisiaj.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na napis REWELACYJNY!!! I wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny!
    Danuta - ja też zaczynałam od serduszek. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nowatorski pomysł :):) Jestem wielką fanką i czerpie od Ciebie mnóstwo pozytywnej energii Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko stworzyłaś bardzo oryginalną ozdobę świąteczną, super ! Jestem pod wrazeniem ! Tyle pracy w to włozyłaś, efekt powalający.
    Mikołajka wyglada pieknie w tym zielonym wianuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny napis! literki bardzo zgrabne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, super, wiem ile to pracy takie literki, wyszły świetne !
    Pozdrawiam i podziwiam
    Marysienka

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam wykonanie i pracę włożoną w literki. Przeciez wypychanie tych literek to benedyktyńska praca. Ślicznie to wyglada i baardzo nastrojowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt!!! Piekne to wszytsko:D

    OdpowiedzUsuń
  14. otwory, nie dziury; -)
    fajnie tu juz, swiatecznie na maxa
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Napis wspaniale się prezentuje na ścianie !!!
    Świetny pomysł na świąteczną dekorację !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pomysł! Swoją drogą można pozazdrościcś Skandynawkom: GOD JUL - tylko sześć literek i po robocie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No rewelacyjny wystrój!! Gratuluję pomysłu:) Miłego dnia i przedświątecznej krzątaniny:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł!!! Mój mąż by mnie zabił, jakbym mu wierciła dziury w ścianach :), ale jakby zobaczył takie śliczne życzenia to może bym przeżyła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje i dziury sama wierciłaś?Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!