Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Świąteczna Weronika

Weronika tez już ubrana na święta:


W międzyczasie ją ubrałam ale czy zdążę ubrać Błażeja... hmm, nie wiem, zobaczymy. On, w każdym razie, powiedział, że to nie ważne czy będzie miał nowe ubrania czy nie. Najważniejsze dla niego jest aby dziewczyny ładnie wyglądały bo będą ozdobą tych świąt.

Ta mała dziewczyna Błażeja ciągle broi:


Weszła na krzesło i mało nie spadła. Na szczęście Weronika, choć zajęta mierzeniem nowych ciuszków, jednak czujna (jak to mama) przybiegła w odpowiednim czasie:




Mała rozrabiaka :-)


Pozdrawiam

koronka

33 komentarze:

  1. Mała rozrabiaka prześliczna!!
    Koronko, wesołych i spokojnych świąt życzę dla ciebie, twojej rodziny oraz dla Błażeja z Weroniką i Hanią, magicznych i pięknych przeżyć świątecznych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się dziewczyny ubrały. Na Hanię to uważajcie, bo jak barszczyk wyleje to...

    Ślicznie Koronko i bardzo kropeczkowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. :-)
    Dziękuję za życzenia.
    Ostatnio faktycznie bardzo kropeczkowo. Zakochałam się w pewnej serii tkanin i dlatego ciągle z nich szyję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Hani mały rozrabiaka niczym z naszego Kamilka, oj trzeba mieć oczy dookoła głowy. No, a Haneczka rośnie jak na drożdżach.Pozdrawiamy przedświątecznie i bardzo zimowo.
    A kreacje dziewczyn jak zwykle prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne... A zdjęcia przepiękne! Jak miło tu do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie eleganckie kobietki :) Sukienki są prześliczne. Sama chciałabym mieć taką kreację jak Weronika ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciątko przeurocze, ale mama zachwyciła mnie swoją elegancją. Taki minimalizm ale jaki szykowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. :) uwielbiam te opowieści :)) super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NOOO HO HO HO TEGO MI BRAKOWAŁO.Moze by mi tak Weronika doradzila co by tu włozyc w wigilię.Bo z tym nie potrafie sie odnalezc i zorganizowac.

    WSZYSTKIEGGO DOBREGO DLA CIEBIE KORONKO
    SPOKOJNYCH I RADOSNYCH SWIAT.POZDRO.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chcę takie ciuchy!uwielbiam groszki!
    szyjesz w większych rozmiarach?;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam parę Hanek i też są takie zwariowane:)
    Pięknie wyglądają te groszkowe stroje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jakie TY magiczne rzeczy robisz. Oglądam w niemym zachwycie, bo ja też kocham miniaturowy świat. Te małe wózeczki po prostu mnie powaliły, ...jestem w szoku,będę tu zaglądać, zapraszam też do siebie, do obejrzenia moje ręcznej roboty lalkowej i nie tylko, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Weronika wygląda pięknie!Najbardziej podoba mi się kokarda na pasku.Ten brązowy materiał w kropeczki jest cudny!
    Hania i jej wchodzenie na stołki -Zosia,po prostu :)
    Napis wyszedł super.I te białe gwiazdki!
    Święta już u Ciebie na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo odświętnie :)i kreacja Weroniki i dekoracje :) Po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your dolls, the way you dress them and the scenes you create for them.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  16. Damy juz w pelnej gali, wygladaja przeuroczo,a skad Ty Koroneczko masz tyle czasu, zeby tak krotko przed swietami takie cuda tworzyc???
    Pozdrawiam, lekko juz zestresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ale jestes niesamowita. Cala ta historia Błażeja i jego rodziny. To jest niesamowite co robisz. Wciąga, wciąga. Podziwiam, szczerze podziwiam. Uwielbiam ludzi z pasja a ta od Ciebie aż bije.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, ale jestes niesamowita. Cala ta historia Błażeja i jego rodziny. To jest niesamowite co robisz. Wciąga, wciąga. Podziwiam, szczerze podziwiam. Uwielbiam ludzi z pasja a ta od Ciebie aż bije.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadchodzące Święta
    Bożego Narodzenia
    niosą ze sobą wiele radości
    oraz refleksji dotyczących
    minionego okresu i planów
    na nadchodzący Nowy Rok.
    W tych wyjątkowych dniach
    chcę życzyć
    wiele zadowolenia i sukcesów
    z podjętych wyzwań.
    Wesołych Świąt
    http://twojaakuna.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Spokojnych i radosnych Świąt życzy Bovary razem z Lucky ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesolutkich świąt więc życzę, bo inne nie mogą być w takim gronie łobuzów

    OdpowiedzUsuń
  22. Spokojnych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj to rzeczywiście nie mieliście wesoło!!! Mam nadzieję ze teraz złapiecie oddech po tym chorobowym maratonie! Tego Wam życzę bo choroba to coś okropnego a choroba dzieci... to juz najgorsze co moze byc. Jakiś taki dziwny ten czas był... Odpoczywajcie więc i zbierajcie siły na sylwestra :). Ślę pozdrowienia z mojego zasypanego poddasza :). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dziewczyny, jestes niesamowita :)

    A ja przypadkiem oglądając zagraniczne blogi znalazłam Twoje prace tu http://tildaaddict.blogspot.com/2010/12/made-by.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach te maluchy zawsze trzeba na nie uważać:):):)nawet Weroniki to dotyczy:):):)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęśliwego Nowego Roku 2011

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego w nowym roku 2011 !!!
    Życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. cudna i Weronika i Hania :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Moniko :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny blog i przepiekne dziela! Tak siedze i czytam i ogladam,az szkoda mi go zamknac:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!