Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 6 grudnia 2010

U Hani był Mikołaj!

U córeczki Weroniki i Błażeja Mikołaj już był:


Przyniósł Jej takie właśnie literki :-)








Można je powiesić na ścianie lub na drzwiach albo gdziekolwiek indziej. Ja powiesiłam na drzwiach ale tylko na chwilę...



...bo tak naprawdę... Literki dziś przyniesie "Mikołaj", (którego przypadkiem spotkam na spacerze), mojej ulubionej sąsiadce - dwuletniej Hani, która czasem macha mi przez okno :-)

Życzę Wam wspaniałych prezentów. Ja cały czas czekam na tą rózgę ;-)

Pozdrawiam

koronka

16 komentarzy:

  1. Cudne , cudne , a te tkaninki???????:D rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! fantastyczne literki, mała Hania na pewno będzie szczęśliwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej...też chcem takie!Śliczne!Kocham tekie tkaniny!Mała Hania ma szczęśie:*Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne literki!!!Widze ze mikolaj nie zaspal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Mikołaj tylko udawał, że śpi :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,ale się rozszalałaś z tymi literkami :)
    Cudne są te kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycona literkami, zachwycona tkaninami na te literki jestem,o!:)
    Pozdrawiam ciepło:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej !!!
    Przecudne literki !!!!
    Szkoda, że nie mam na imię Hania ;-)
    Pozdrawiam Ciebie i rodzinkę blogową !!!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka:)
    Zapraszam:)
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to dobrze,że Pani Mikołajowa nie przespała tych mikołajek.Literki są cudne...

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacja...:) Jak zawsze jestem zachwycona:D:D Miłego dnia życzę:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, jakie piękne literkowo. Tildy są tak cudne, że po kilka razy je oglądam. Jestem Twoją fanką
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  13. Super literki :), pozdrawiam z Dęblina

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze się u Ciebie rozczulam...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla Hani te literki pewnie bedą namiastką pierwszego elementarza :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!