Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

środa, 17 kwietnia 2013

Z włosami! :-)

Postanowiłam wrzucić kilka zdjęć Lilki z włosami bo dostałam kilka maili i 2 komentarze z zapytaniem o włosy :-) Dla mnie ta lalka ma tak ładną twarz, że nie potrzebuje żadnych ozdobników w postaci włosów ale jak najbardziej rozumiem, że może się komuś nie podobać bez włosów. Rozumiem także, że nie wszyscy lubią lalki, niektórych one nawet przerażają ale co ja na to poradzę, że ja je uwielbiam i chętnie chciałabym pokazywać na blogu choćby dla osób, które lubią je tak, jak ja. Ja też czasami spotykam lalki, które uważam za okropne! Jednak są ludzie, których one fascynują, kupują je i w dodatku wydają na nie mnóstwo pieniędzy!

Wracając jednak do Lili. Doszłam do wniosku, że nie podoba mi się ani jeden wig (włosy), ani drugi. Oczy też nie. Wszystko do wymiany. Kwestia czasu. Aby poprawić jej wizerunek wrzucam takie oto różane zdjęcia:








Sukienka uszyta przez Ulę: klik
dla całkiem innej lali, o tej: klik  (Nie mam pojęcia dlaczego wtedy jej nie pokazałam w oryginale, jak przysłała mi ją Ula). Ja, niestety, wciąż nie mam czasu uszyć czegoś od siebie dla niej ale to kwestia czasu.
Prześliczna serweta zrobiona przez moją Agę:
 robiesobie.blogspot.com 
Stolik, fotel, róża na włosach i poduszki:

 zrobione/uszyte przez mnie. Były już na moim blogu.


Mam nadzieję, że ta stylizacja się spodoba.
Wiele osób pisze, że wszystko fajnie-pięknie, Lila super ale chcemy Weronikę, Błażeja i Hanię :-) Naprawdę nie spodziewałam się, że jest tyle osób lubiących moją rodzinkę. Na pewno zagoszczą jeszcze nie raz na moim blogu tylko cierpliwości! Ja, po prostu nie mam czasu :-) 
Serdecznie pozdrawiam

koronka

13 komentarzy:

  1. a mi się w tym wigu podoba :) Może przemodeluj wiga po swojemu to lepiej ci podpasuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do życzeń co do Weroniki, Hani i Błażej. Tęsknię za nimi, no i ciekawe co tam u nich i jakiej płci rodzeństwa doczekała się mała Hanka.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na nowe posty z "życia" nowej lalusi. Jestem babcią małej Majki i chętnie wpadam na tego bloga i oglądam, oglądam, oglądam. Serdecznie pozdrawiam. Babcia Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj,podczytywałam po cichutku,nigdy nie komentowałam z nieśmiałości...Długi czas nie było mnie także w sieci,tym bardziej cieszę się,że mogę być znowu...Wchodzę, wszystko ślicznie pięknie-Lilka jak marzenie,a z tyłu glowy czerwona lampeczka co z Weroniką,Hanią i Błażejem??? Wertuje,szukam, i lekki popłoch,CZY ICH JUŻ NIE BĘDZIE??? Podbili moje serce od samego początku,byli odskocznią od codziennych problemów,mam nadzieję,że będą się pojawiać częściej,bo TĘSKNIĘ OGROMNIAŚCIE;-) Kiedy ich widzę, na moich ustach, pojawia się mimowolny uśmiech,a to niecodzienne zdarzenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Lili. Bardzo podobają mi się te lale. Ale niestety puki co nie stać mnie na taką. Dlatego chętnie podglądam blogi i zdjęcia tych cudownych lal.
    Pozdrawiam...
    P.S. też z niecierpliwością czekam na Weronikę i Błażeja

    OdpowiedzUsuń
  6. na temat dziewczęcia żywicznego dużo nie się będę wypowiadać bo panna śliczna a ja sama mam słabość do tych lalek i mam ładną gromadkę w domu i staram się też je pokazać światu. Stylizacja bardzo mi się podoba, białe mebelki bardzo podkreślają urok a nie przytłaczają tej małej panienki.A co do fryzurki ja też mam problem ze znalezieniem odpowiedniej dla mojej 16 cm lalki , ale możesz coś ze swoją zrobić co będzie Tobie bardziej odpowiadało .

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię lalki :) Ta jest CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam zdjęcia po kolei i nie moge wyjśc z podziwu, lala jest prześliczna... I te ubranka, ach. Budzi się we mnie mała dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu ja dopiero teraz odkryłam tego bloga? ;o
    Ma Pani wspaniałą lalkę, jest piękna! Patrząc na ten stolik nie mogę wyjść z podziwu jak Pani to zrobiła!
    Idę przejrzeć starsze posty i odkopać ten o stoliku *w* Gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna :) ja zdecydowanie wolę ją we włosach i to własnie tych długich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam, zaglądam :-) Nie opuściłam ŻADNEGO posta :-) Nie da się inaczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ... a wiesz, ja przez cały czas myślałam, że Ty się na mnie obraziłaś, że odgapiłam od Ciebie Tildowego chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj:)
    Piękną masz tą latii ,mnie się bardzo podoba:). Jestem posiadaczką hujoo baby i nie jestem zadowolona z jej wig.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!