Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

wtorek, 6 maja 2014

Miniaturowe misie

Miałam pokazać je już dawno ale jakoś tak się nie złożyło. Nie mogę wciąż tłumaczyć się brakiem czasu bo może to nie jest brak czasu tylko brak jego organizacji? Sama już nie wiem. Jedno jest pewne: ciągle mi go brakuje. Nie mam w pobliżu mamy, siostry...kogoś, kto mógłby wziąć synka na spacer czy pobawić się z Nim w domu żebym ja mogła zrobić cokolwiek innego. Myślę, że dopiero jak Sebastian pójdzie do przedszkola będę mogła się z czymkolwiek wyrobić. Póki co mało mnie na blogu moim i Waszych.

Tak czy inaczej uszyłam dość dawno misie, miniaturowe. Myślę, że są słodkie :-)




Julia jest sprzedana ale Lilka jest wciąż ze mną :-)


Serdecznie pozdrawiam

koronka

13 komentarzy:

  1. Śliczne misiaczki wszystkie razem i każdy z osobna :)
    Nie martw się ja mam duże dzieci, a czasu wciąż mi brakuje ;)
    Pozdrawiam serdecznie, a maluszek jak zawsze pięknie wystrojony :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweeeet! Kiss from Serbia,
    Cale

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne misiaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiaki genialne :D...reszta tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Que bonitos ositos bebé, la muñeca es preciosa!"!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą sytuację jak Ty, sami mieszkamy i też nie ma mi kto przypilnować mojej rocznej córci , więc czasu pozostaje bardzo niewiele na własne pasje :) a misiaczki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your teddy bears are really cute. The doll is perfect with the glasses.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  8. misie pysie a i lala słodkościowa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz piękne prace, a muzyka nie pozwala odejść z bloga, jest cudownie wyciszająca.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!