Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 30 listopada 2014

Miniaturowy domek świątecznie

Czas mnie goni. Niedługo święta, moje ulubione. Chciałam swój domek ukończyć na Boże Narodzenie ( ha ha ha). Każdy termin, który sobie wyznaczę przesuwam i przesuwam dalej. Nie ma innej opcji. Jak tak się dobrze zastanowię to ukończenie go zajmie mi jeszcze jakieś kilka miesięcy... Zależy mi jednak aby do świąt skończyć chociaż salon. W sumie jest to realne. Tak czy inaczej pierwsza odsłona salonu będzie prawdopodobnie w wersji świątecznej. A front domku już zaczęłam ubierać. Przecież za godzinę już grudzień! 


Okno, jak widać, jeszcze nie skończone. Okiennice nie pomalowane ale trudno. Lampka świeci.



To wejście zdecydowało o tym, że kupiłam ten, a nie inny domek. Podoba mi się bardzo. W dodatku jest dużo możliwości aranżacji.
Wieniec na drzwi zrobiłam, niezdarnie, sama.

Miłego wieczoru
 Wkrótce święta!

koronka

8 komentarzy:

  1. Jesli to nazywasz niezdarnie (obojetnie czy wieniec czy co innego) to ja sie pytam jak wyglada wtedy, Twoja dobrze zrobiona praca?
    Caly domeczek to marzenie, mysle ze takie, jakie kazda z nas kiedys miala, a ktore mimo doroslego wieku, gdzies tam w glebi naszych duchowych zakamarkow, drzemie sobie po cichutku...Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być taką NIEZDARĄ jak Ty Koronko. Pięknie i ta świecąca lampka. A te uchylone drzwi pobudziły moją wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taki piękny efekt wymarzonego przez Ciebie domku poczekam nawet kilka miesięcy! Już wiem, że będzie cudny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko za każdym razem kiedy widzę kolejną odsłonę domku wpadam w większy podziw !
    Tak cudne wszystko wygląda !!!
    Niesamowita jeteś !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Buziaki i miłego strojenia świątecznego domku !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie, az chcialoby się tam wejść i rozgościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry.
    Proszę Pani Koronko Pani domek jest cudny. Ja się lalkami nie bawię ale taki domek sam bym chętnie zbudował.
    Bardzo dużo spokoju Pani życzę i będę podglądał kolejne pokazywanie domku.
    Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wpadam w zachwyt jak do Ciebie Koronko zaglądam... Przecudny domek..a ta lampeczka i wieniec...Cudo!:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Ci to taki sposób, że jestem w szoku.
    https://podlogi-24.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!