Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

czwartek, 6 listopada 2014

Podłoga w salonie

Na podłodze w salonie będą deski dębowe bielone. To dla mnie najładniejszy rodzaj podłogi, mam taką w swoim domu tylko moja wymaga już odnowienia.



Zdjęcie nie jest najlepszej jakości bo robione telefonem. Zarówno w salonie jak i w przedpokoju i sypialni będzie podłoga z desek. Deski zrobił mi stolarz, wszystkie z jednego kawałka dębu. Jednak w każdym z tych pomieszczeń będą one wyglądały inaczej. W salonie tak jak widać na powyższym zdjęciu, w przedpokoju wybrałam najciemniejsze i choć wykończone są tak samo to jednak podłoga wygląda na inną. W sypialni to samo drewno ale prawdopodobnie pokryję je olejem bezbarwnym.
Podoba mi się połączenie koloru desek z kolorem ścian. Na zdjęciu tak dobrze nie widać ale wkrótce pokażę już ukończony salon.

Miłego dnia

koronka

14 komentarzy:

  1. Moja wyobraźnia już pracuje i widzę cudowny salon! Zupełnie jak z bajki...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham deski pod stopami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór! Ja decyduje się na panele w całym domu, robię zakupy online bo taniej wychodzi, panele sklep internetowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takich sytuacjach zdecydowanie bardzo dobrym wyborem jest to aby wiedzieć dokładnie na jaką podłogę postawić. Ja wybrałem deski podłogowe od https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane/deski gdyż wiem, że taka podłoga wystarczy mi na lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda sama podłoga w naszych wnętrzach jest czymś ważnym i mi bardzo zależało na tym aby mieć podłogę drewnianą. Niedawno odwiedzili mnie fachowcy z firmy http://solum-cyklinowanie.pl/ gdyż zależało mi na tym, aby mieć ją dobrze wycyklinowaną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drewniana podłoga zawsze cieszy- estetyką, ciepłem oraz jakością. Dlatego ja też zdecydowałam się też na podłogę drewnianą u siebie, już wstępnie nawet znalazłam firmę https://vipparkiet.pl , która ma całkiem fajną ofertę. Może kojarzycie ich?

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto podczas remontu stosować naturalne suplementy dzięki którym nie będziemy aż tak osłabieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli chodzi o remont podłogi, to ja zamawiam je tylko z panele24.net i zawsze byłem zadowolny z jakości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów z remontu! Twoje relacje są nie tylko inspirujące, ale także dostarczają cennych wskazówek i pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja wyobraźnia już pracuje i widzę cudowny salon! Zupełnie jak z bajki... To niesamowite, jak wyobraźnia potrafi przenieść nas w zupełnie inne światy i stworzyć magiczne miejsca w naszych umysłach. Jeśli zainspirowałeś/aś się do stworzenia takiego salonu, to świetnie! Czasem odrobina marzeń i wyobraźni może przekształcić rzeczywistość w coś naprawdę wyjątkowego. Powodzenia w realizacji swoich wizji!

    https://skonsolidujemy.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowanie naturalnych suplementów podczas remontu może pomóc w zmniejszeniu uczucia osłabienia i zmęczenia, które często towarzyszy intensywnej pracy fizycznej. Dzięki nim organizm może lepiej radzić sobie z obciążeniem i szybciej regenerować się po wysiłku.

    Szkolenie TWI

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!