Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 7 listopada 2014

Wyjście do ogrodu...

Przedstawiam dziś kolejną odsłonę mojego miniaturowego domku. Jest to cała ściana z drzwiami balkonowymi z widokiem na mój jesienny ogród :-). Uszyłam (zrobiłam) takie  proste zasłony i zastanawiam się czy nie obszyć (obkleić) je jaką mini tasiemką, koronką... Początkowo miałam taki zamiar ale jak zobaczyłam tą cudną tkaninę, tak pięknie układającą się to stwierdziłam, że tu już nic nie musi być. Kropeczki są miniaturowe, idealne do skali, a tkanina przecudna. Niestety jest ona aktualnie nie do dostania, szkoda. Swoją drogą kupiłam ją w sklepie Pani Agnieszki. Tam można kupić piękne domki, tkaniny i pasmanterię, mebelki i wszelkie akcesoria do domków i dla lal. Bardzo polecam ten sklep. Dla mnie pomoc Pani Agnieszki przez cały czas, odkąd zaczęłam budować domek, Jej życzliwość i pomoc, jest bezcenna. To jest kobieta z pasją i talentem, tu jest Jej sklep:


A tu jest Jej blog:


Zajrzyjcie koniecznie, bardzo polecam!


Wczoraj wieczorkiem uszyłam także girlandę: uwielbiam! więc nie mogło zabraknąć jej w moim mini domku.




Pozdrawiam serdecznie, w weekend postaram się odpowiedzieć na poprzednie komentarze.

koronka

6 komentarzy:

  1. Zasłonka nie jest ładna, jest cudowna!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku!Że też Ci się chciało na trójkąciki do girlandy zszywać dwa kawałki tkaniny i wywracać na prawą stronę! Ja bym poszła na łatwiznę i po prostu skleiła je magikiem.Tak zresztą kiedyś zrobiłam :-) Żal mi było powyrzucać odpadki z tkanin w kropeczki. Powycinałam więc takie trójkaty złączone górną krawędzią, posmarowałam klejem, a potem składałam, w miejscu złożenia wkładałam nitkę, ma której potem wszystko sobie wisiało...Oj,skomplikowanie to opisałam,ale może zrozumiesz o co chodzi :-)
    W każdym razie Twoja wygląda ślicznie i bardzo profesjonalnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jak ja lubię tego Twojego bloga! Podziwiam jak zawsze dopracowanie szczegółów. Zasłonka super, girlanda też, ale co mnie zaskoczyło to otwierane okno, super sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, co za precyzja, te trójkąciki no szacunek ! Efekt przepiękny, sama bym chciała mieć tak przystrojone okno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze się czyta bloga, trzymam kciuki za dalszy rozwój. Zapraszam także do nas: Blog IwoBike

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!