Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 15 marca 2015

Murowanie w skali 1:12

Budowa domku w skali 1:12 wymaga wielu umiejętności. Przecież nie zawołam fachowca żeby mi wymurował ścianę. W związku z tym musiałam sama się nauczyć. Najpierw wycięłam ściankę (stolarka się kłania bo cięłam ze sklejki ), wycięłam cegły z balsy (kto robi cegły?), a potem wymurowałam ściankę (więc murarstwo). I oto jest:


Pracy było mnóstwo bo każda cegiełka jest wycięta i przyklejona oddzielnie.
Teraz zastanawiam się, malować na biało czy zostawić tak, jak jest... A może wymurować cały dom?
Hmm...

10 komentarzy:

  1. Wyższa szkoła jazdy :) a ta sofa... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like. Great wall and floor. You do a awesome job. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ta ścianka pasuje do całości ;-) Nic nie doradzę, bo mnie podoba się tak jak jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo pracy, ale jaki efekt! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały efekt i piękna kanapa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie maluj ściany! Tyle się namęczyłaś przy wycinaniu, że szkoda byłoby teraz to zamalować... Bardzo lubię kiedy materiał ma swój naturalny kolor... cegiełki z balsy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Matkobosko! Padłam! Ani się waż malować! Jest idealnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. półka podtrzymywana palcem to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!